.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش مديران گلستان براي افزايش سهم اعتبارات ملي

استاندار گلستان گفت: مديران دستگاه‌هاي مختلف بايد تلاش خود را مضاعف‌تر كنند تا سهم استان از اعتبارات ملي افزايش يابد.

جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان گلستان اظهار داشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد نسبت به تسريع مبادله موافقت‌نامه‌ها اهتمام ورزند.
وي با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات كشاورزي تصريح كرد: ادارات و نهادهاي ذي‌ربط براي خريد و ذخيره‌سازي گندم، جو، كلزا و ساير محصولات كشاورزي با بخش‌هاي خصوصي همكاري كنند.
استاندار گلستان با اشاره به اهميت طرح هدفمند كردن يارانه‌ها و جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها از مديران دستگاه‌ها خواست تا در خصوص اين طرح ملي اطلاع‌رساني كنند.
قناعت پيگيري و سرعت بخشيدن به مصوبات سفر دوم رئيس جمهوري را از اولويت‌هاي كاري مديران اعلام كرد و اضافه كرد: مديران دستگاه‌ها بايد دليل متقن و قانع كننده‌اي براي معدود طرح‌هاي اجرا نشده ارائه كنند.
وي به موضوع طرح عفاف و حجاب هم اشاره كرد و افزود: همه دستگاه‌ها بايد نسبت به رعايت اصل عفاف و حجاب در محيط كار حساس باشند.
استاندار گلستان خطر نفاق را از موضوعات مورد تاكيد كتاب آسماني مسلمين عنوان كرد و گفت: وقتي دشمنان نظام از طريق رو در رو نتوانستند به اهداف خود دست يابند، سعي كردند كه از طريق نفاق به اهداف پليدشان برسند.
قناعت با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران سه دوره نفاق را پشت سر گذاشته است، گفت: دوره اول نفاق اهل بدعت بود كه منافقين در صدر انقلاب با طرح‌هاي مختلف در صدد اجراي اهداف خود بودند.
وي آغاز دوره دوم نفاق در كشور را همزمان با رحلت حضرت امام (ره) اعلام كرد و گفت: نفاق اهل شبهه با طرح ترديد در مباني نظريه ولايت مطلقه فقيه و مبارزه با حضور دين در عرصه سياست آغاز شد.
استاندار گلستان زمان اجراي نفاق اهل فتنه با وابستگي به يك جريان سياسي خاص را پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اعلام كرد و گفت: اهالي نفاق فتنه با جمع‌آوري تمامي اصحاب نفاق از بدو پيروزي انقلاب اسلامي براي تغيير ساختاري نظام، تغيير ساختاري آرمان‌هاي امام (ره) و تضعيف توانمندي‌هاي نظام و تحريف اراده جمعي نظام گام برداشتند.
وي با بيان اينكه تمامي اين فتنه‌ها و تلاش‌هاي اهالي نفاق با درايت رهبري و حمايت مردم ولايتمدار خنثي شد، افزود: فقط افرادي كه در سنگر ولايت پناه گيرند از اين فتنه ‌در امان خواهند بود.
وي رشد نهال انقلاب را مديون خون شهدا دانست و گفت: اين نهال به درخت تنومندي تبديل شده كه همگان از ثمره آن بهره مي‌برند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.